Založ si blog

Keď zmizne vôňa

Raz zmizne všetko. Ale dnes je dnes. A to čo zostáva v tejto chvíli, je to na čom záleží. Myslela som,že Ty zostaneš navždy ale dnes ťa už ani nehľadám.

Neviem kam si sa stratil. Tak dlho si ma držal až som sa pod tým tlakom stratila ja sama. Pridlho som snívala o nás, až my došlo, že  o láske nechcem snívať.

Nechcem aby bola mojím snom láska, chcem aby moja láska bola ako sen. Ale tak krásne sa s tebou snívalo.. chvíľami som zaspávala vedome, chvíľami som upadla do toho sna, akoby bol jedna veľká priekopa na mojej ceste. Nemohla som sa uhnúť lebo inú cestu som nepoznala.

Držal si ma sľubmi. Svoje sľuby si vzápätí sám poprel a ja som sa cítila ako blázon, že som ti verila. Akoby si sa ty sám divil, že som neprišla na to klamstvo. A hneď si mi dal ďalší sľub, no tomuto som už mala veriť. Hah, tá láska bola ako hádanka a ja som už bola unavená z nesprávnych odpovedí. Ale vždy keď som sa vzdala, dal si mi ďalšiu nádej, dúšok lásky aby som sa opila tým šialenstvom.

Potom som už prestala veriť našej budúcnosti a chcela som ťa milovať len chvíle, len tie chvíle ktoré si mi dovolil. Lebo keď si nebol pri mne, cítila som ťa. Tvoj pohľad, tie oči ako mi prebodli dušu, tie pery ako vzali telo, ruky ako ho držali a srdce, ktoré ma nepustilo. Ale keď som zatvorila oči, zo všetkého som najlepšie vedela cítiť tvoju vôňu. Bola všade okolo Teba, všade okolo mojich spomienok na Teba. Ona mi vravela, že Ťa nikdy nestratím. Že budeš pre mňa vždy tak prirodzený ako kyslík, ktorý dýchame. A nikdy ťa nevydýchnem. Zostaneš v mojom vnútri aby som dokázala žiť ďalej, čakať na ďalej, milovať ďalej..

Ale dnes.. to čo zmizlo je tvoja vôňa. Ja prisahám, že som sa snažila ju cítiť. V každej bunke môjho mozgu, v každej rane v mojom srdci, som Ťa hľadala. Ale nebol si tam. Keď som si to uvedomila, zaplavilo ma šťastie, šťastie slobody. Ako keď pustia z väzenia človeka, ktorý tam strávil dlhý čas a zrazu je na slobode. Najskôr si to ani neuvedomí a potom z ničoho nič, príde ten moment slobody. Neľutujem čo sme spáchali, lebo ľútosť nám už aj tak nepomôže. Je to za nami… Si za mnou.

A aj keď asi vždy budem cítiť niečo zvláštne pri srdci, keď ťa náhodou uvidím na ulici alebo začujem tvoje meno, viem že tvoju vôňu už nikdy nezacítim. Zistila som totiž, že spomienky tie síce zostanú navždy ale pocity z nich, tie môj drahý, tie sa raz stratia naveky.

Ego láska

13.11.2018

Koho ľúbiš viac mňa či seba povieš prepáč keď ho povedať treba alebo ťa zohreje tvoje ego počas chladných nocí dočkáš sa od svojej pýchy pomoci kedy začneš hovoriť že ťa to mrzí že chýba ti môj úsmev a nechceš už slzy ja viem človek sa musí mať rád ale aby si viac mal viac by si mal dať veď nedá sa žiť len s láskou k sebe keď srdce ma ťahá k tebe preto [...]

Záhrada

26.06.2018

Poď ukážem ti kde rastú najkrajšie kvety Záhrada ktorá nikdy neuvädne Poď urobíme si tam deti Nech každý závisťou zbledne Oni nevedia ako krásne vonia divý kvet Nevedia kde je náš tajný svet Nikdy nebudú ležať obsypaní lupeňmi bozkov Nenaučia sa polievať kvety láskou Poď zavediem ťa do našej skrytej záhrady V nej vždy zabudneme na všetky prekážky a zábrany Len [...]

Láska nepozná cestu

02.05.2018

Keď rozmýšľam či si prišiel ty ku mne alebo ja k tebe, neviem sa rozhodnúť. Zdá sa mi akoby sme od začiatku sveta boli spolu. Dá sa kráčať k niečomu čo už dávno kráča s tebou? A teraz neviem pred tebou ujsť. Kamkoľvek idem, moje oči hľadajú tvoju tvár, moje uši chcú počuť tvoj hlas, moje telo túži po tvojom objatí a srdce kričí len tvoje meno. Nezáleží po [...]

turecko, zemetrasenie, tokat

Stred Turecka zasiahlo zemetrasenie. Poškodilo niekoľko budov

18.04.2024 20:03

Zatiaľ nie sú správy o úmrtiach alebo vážne zranených.

chrípka. pacient, lekár, prehliadka

V Bratislavskom kraji sa počas tohto roka vyskytol čierny kašeľ v 50 prípadoch

18.04.2024 19:25

Najvyššia vekovo-špecifická chorobnosť bola zistená vo vekovej skupine 15- až 19-ročných osôb.

Fico, Šefčovič

Fico: Vláda na post eurokomisára za SR opäť navrhne Šefčoviča

18.04.2024 18:30

Uviedol to predseda vlády po skončení mimoriadneho dvojdňového summitu EÚ v Bruseli.

zelenskyj

Rusom chcel pomôcť s atentátom na Zelenského, zbieral informácie o letisku Rzeszów

18.04.2024 18:23

Zelenskyj poľské letisko používa pri cestách do zahraničia, pretože vzdušný priestor Ukrajiny je od začiatku ruskej invázie uzavretý.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 14
Celková čítanosť: 23883x
Priemerná čítanosť článkov: 1706x

Autor blogu

Kategórie