Založ si blog

Nikdy ma nenechaj samú

Nikdy. Hlavne keď prší a ja potrebujem slnko. Ani keď príde dúha, lebo potrebujem cítiť jej farby, nie vidieť ich. Neopusť ma ani keď vietor bude silný, bojím sa že samú ma odfúkne ďaleko od teba. A keď sa bude vánok len jemne pohrávať s mojimi vlasmi, nech tvoje oči neopustia moju tvár. Buď pri mne stále ako na začiatku, aby koniec nikdy nepoznal naše mená.

Bojím sa myšlienok, keď ma necháš samú. Rozum vie ľuďom tak pomôcť vo všetkom na Zemi, no keď sa stretne s láskou… Mám strach že začnem premýšľať. A čo keď mi spomienky zaplavia rozum a nájdu si rieku až k srdcu, tam kde je to more lásky. Tej lásky, ktorá mala vyschnúť. Nikto z nás nechce aby sa to stalo. Ak sa prebudí mŕtve, znovu zabolí život. Vieš ako mám rada istotu, ako ju potrebujem a preto sa bojím pochybností. Že z tých maličkostí sa stanú  priepasti. A ja spadnem do noci, ktorá nemá hviezdy. Ty poznáš tú tmu tiež naspamäť, preto vieš ako veľmi chcem aby si ma neopustil. Si moje svetlo v beznájdenej temnote. Len ťa prosím, nedovoľ mi premýšľať, spomínať and pochybovať.

Lebo mám strach, že keď ma raz necháš samú, už nebudem chcieť aby si sa vrátil.

 

Ego láska

13.11.2018

Koho ľúbiš viac mňa či seba povieš prepáč keď ho povedať treba alebo ťa zohreje tvoje ego počas chladných nocí dočkáš sa od svojej pýchy pomoci kedy začneš hovoriť že ťa to mrzí že chýba ti môj úsmev a nechceš už slzy ja viem človek sa musí mať rád ale aby si viac mal viac by si mal dať veď nedá sa žiť len s láskou k sebe keď srdce ma ťahá k tebe preto [...]

Záhrada

26.06.2018

Poď ukážem ti kde rastú najkrajšie kvety Záhrada ktorá nikdy neuvädne Poď urobíme si tam deti Nech každý závisťou zbledne Oni nevedia ako krásne vonia divý kvet Nevedia kde je náš tajný svet Nikdy nebudú ležať obsypaní lupeňmi bozkov Nenaučia sa polievať kvety láskou Poď zavediem ťa do našej skrytej záhrady V nej vždy zabudneme na všetky prekážky a zábrany Len [...]

Láska nepozná cestu

02.05.2018

Keď rozmýšľam či si prišiel ty ku mne alebo ja k tebe, neviem sa rozhodnúť. Zdá sa mi akoby sme od začiatku sveta boli spolu. Dá sa kráčať k niečomu čo už dávno kráča s tebou? A teraz neviem pred tebou ujsť. Kamkoľvek idem, moje oči hľadajú tvoju tvár, moje uši chcú počuť tvoj hlas, moje telo túži po tvojom objatí a srdce kričí len tvoje meno. Nezáleží po [...]

SR Prezidentka Čaputová Úradovanie Východ Prešov Návšteva

Čaputová: Z východu som nadšená, rada sa sem vraciam

25.04.2024 21:45

Prezidentka navštívila rusínske divadlo, evanjelické gymnázium, centrum pre obete násilia či národnú kultúrnu pamiatku na Solivare.

SR Bratislava EK Vláda Jourová RTVS MK Stretnutie TK BAX

Jourová rokovala s Ficom i Šimkovičovou: Nikto si neželá, aby Slovensko prišlo o peniaze EÚ, eurokomisia má však otázky

25.04.2024 19:57

EK diskutuje s vládou o zmenách v trestnom práve, ktoré vládna koalícia napriek žiadosti komisie presadila v zrýchlenom režime.

Lukasenkova atletka

Lukašenko prezradil, kedy odíde. Ženu na čele štátu nechce, ale atlétku, ktorá neznáša dúhové farby, by podporil

25.04.2024 19:00

Alexandr Lukašenko tvrdí, že Bielorusom sa žije oveľa lepšie ako pred tromi desaťročiami. Ako vyzerá porovnanie ich finančných pomerov so Slovákmi?

Praha, masová streľba, Česko

Strelec z pražskej univerzity netrpel duševnou poruchou, motív úrady oznámia čoskoro

25.04.2024 18:21

V hlavnej budove Filozofickej fakulty UK v Prahe 21. decembra 2023 jej študent zastrelil 13 ľudí a jedna osoba neskôr zomrela v nemocnici.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 14
Celková čítanosť: 23947x
Priemerná čítanosť článkov: 1711x

Autor blogu

Kategórie