Založ si blog

Prechádzka po blate

Dnes som sa šla na prechádzku tak ako zvyknem skoro každý deň. Dostala som sa k takej poľnej cestičke, kadiaľ často prechádzam. Mohla som ísť aj inou cestou ale to by som musela ísť iným smerom než som chcela. Dni pred dneškom bolo mokro a hoci dnes svietilo slnko, všade ešte zostalo blato. Keď som stála pred tou cestou a videla, že bude ťažké prejsť cez ňu, rozmýšľala som chvíľu ale naozaj len chvíľu.. poobzerala sa okolo a vykročila vpred. Povedala som si, že ak pôjdem po tráve na krajoch cesty, tak sa nezašpiním a pôjde to ľahko. Na začiatku to tak aj bolo ale potom sa pomaly tráva strácala a čím jej bolo menej tým viac som sa dostávala do blata. Až som už nemala na výber a zostalo mi len ísť ďalej po tom blate. Nebolo ešte vyschnuté, bolo mokré takže som sa miestami poriadne doňho zaborila. Mala som pocit, že miesto topánok mám obuté blato a že mi tak neskutočne ťaží nohy až som mala pocit, že zastanem. No potom som si uvedomila, že zostať tam stáť len tak mi nepomôže a vrátiť sa už tiež nemalo význam. Tak som šla ďalej. Strach z toho, že tam ešte zapadnem až tak, že tam po mne zostane topánka vystriedali myšlienky nato, ako už tá cesta skončí. Čím bližšie som bola k jej koncu, tým som sa mi to celé zdalo ľahšie a nepodstatné..veď to nič nie je. Zrazu tu bol koniec cesty a ja som si konečne mohla trochu očistiť topánky. Vtom momente mi zasvietilo slnko priamo do tváre a bolo tak krásne ako si tak žiarilo na oblohe.. akoby sľubovalo, že už bude len teplejšie.

Niekedy pri konci tej cesty som si uvedomila, ako veľmi sa teraz tá cesta pobodá môjmu životu. Aj keď som sa práve len začala zabárať do toho blata…

Ego láska

13.11.2018

Koho ľúbiš viac mňa či seba povieš prepáč keď ho povedať treba alebo ťa zohreje tvoje ego počas chladných nocí dočkáš sa od svojej pýchy pomoci kedy začneš hovoriť že ťa to mrzí že chýba ti môj úsmev a nechceš už slzy ja viem človek sa musí mať rád ale aby si viac mal viac by si mal dať veď nedá sa žiť len s láskou k sebe keď srdce ma ťahá k tebe preto [...]

Záhrada

26.06.2018

Poď ukážem ti kde rastú najkrajšie kvety Záhrada ktorá nikdy neuvädne Poď urobíme si tam deti Nech každý závisťou zbledne Oni nevedia ako krásne vonia divý kvet Nevedia kde je náš tajný svet Nikdy nebudú ležať obsypaní lupeňmi bozkov Nenaučia sa polievať kvety láskou Poď zavediem ťa do našej skrytej záhrady V nej vždy zabudneme na všetky prekážky a zábrany Len [...]

Láska nepozná cestu

02.05.2018

Keď rozmýšľam či si prišiel ty ku mne alebo ja k tebe, neviem sa rozhodnúť. Zdá sa mi akoby sme od začiatku sveta boli spolu. Dá sa kráčať k niečomu čo už dávno kráča s tebou? A teraz neviem pred tebou ujsť. Kamkoľvek idem, moje oči hľadajú tvoju tvár, moje uši chcú počuť tvoj hlas, moje telo túži po tvojom objatí a srdce kričí len tvoje meno. Nezáleží po [...]

Baerbock, Netanjahu

Hádka kvôli Gaze? Nie sme ako nacisti, nahneval sa Netanjahu na nemeckú ministerku

20.04.2024 14:00

Počas návštevy nemeckej šéfky diplomacie Annaleny Baerbockovej v Tel Avive došlo k ostrej výmene názorov medzi ňou a izraelským premiérom, ktorý poprel, že by ľudia v Pásme Gazy hladovali.

Peter Pellegrini

Podpredsedovia alebo Šutaj Eštok. Nový šéf Hlasu bude známy na prelome mája a júna

20.04.2024 13:07, aktualizované: 13:40

Milan Majerský predpokladá, že poslanci KDH zahlasujú za zvolenie súčasného ministra Richarda Rašiho do funkcie predsedu parlamentu.

armáda usa

Americké jadrové zbrane bližšie k Slovensku? Na svojom území ich chce mať aj Poľsko

20.04.2024 12:46

Americké jadrové zbrane sú od novembra 2009 v Belgicku, Nemecku, Taliansku a Holandsku.

univerzita

Mladí Američania páchajú rekordne veľa samovrážd. Nikto presne nevie prečo

20.04.2024 11:28

"Tak veľmi si prajem, aby nám býval dal šancu mu pomôcť," hovorí Katherine Salasová zlomeným hlasom.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 14
Celková čítanosť: 23900x
Priemerná čítanosť článkov: 1707x

Autor blogu

Kategórie