Založ si blog

List

Píšem ti list že mal by si prísť
Zostať tu pri mne a nikdy neodísť
Píšem ti list no nejdem ho poslať
Sám by si sa mal ku mne dostať
Zabudnúť na reči a na lásku si spomenúť
Nechať všetko tak a za mnou sa rozbehnúť
Objať ma tak silno ako to len ty vieš
Už mám ten list poď si preňho ak ho ešte chceš

Ego láska

13.11.2018

Koho ľúbiš viac mňa či seba povieš prepáč keď ho povedať treba alebo ťa zohreje tvoje ego počas chladných nocí dočkáš sa od svojej pýchy pomoci kedy začneš hovoriť že ťa to mrzí že chýba ti môj úsmev a nechceš už slzy ja viem človek sa musí mať rád ale aby si viac mal viac by si mal dať veď nedá sa žiť len s láskou k sebe keď srdce ma ťahá k tebe preto [...]

Záhrada

26.06.2018

Poď ukážem ti kde rastú najkrajšie kvety Záhrada ktorá nikdy neuvädne Poď urobíme si tam deti Nech každý závisťou zbledne Oni nevedia ako krásne vonia divý kvet Nevedia kde je náš tajný svet Nikdy nebudú ležať obsypaní lupeňmi bozkov Nenaučia sa polievať kvety láskou Poď zavediem ťa do našej skrytej záhrady V nej vždy zabudneme na všetky prekážky a zábrany Len [...]

Láska nepozná cestu

02.05.2018

Keď rozmýšľam či si prišiel ty ku mne alebo ja k tebe, neviem sa rozhodnúť. Zdá sa mi akoby sme od začiatku sveta boli spolu. Dá sa kráčať k niečomu čo už dávno kráča s tebou? A teraz neviem pred tebou ujsť. Kamkoľvek idem, moje oči hľadajú tvoju tvár, moje uši chcú počuť tvoj hlas, moje telo túži po tvojom objatí a srdce kričí len tvoje meno. Nezáleží po [...]

Jemen, USS Carney

Loď v Červenom mori zostrelila raketu, k útoku sa prihlásili húsíovia

25.04.2024 08:40

Vypálená raketa pravdepodobne mierila na loď MV Yorktown plaviacu sa pod americkou vlajkou.

súdne pojednávanie, Mikuláš Černák

Zvrat v prípade Černáka. V miestnosti bol len pár minút, rozhodovať o jeho prepustení sa dnes nebude

25.04.2024 08:00, aktualizované: 09:06

Kedy sa dozvieme verdikt, zatiaľ nie je známe. V prípade ešte stále pribúdajú návrhy na doplnenie dokazovania a procesné strany ich môžu podať aj počas pojednávania.

vojna na Ukrajine, Charkov

Poľsko chce poslať Ukrajincov domov bojovať. Podľa ministra sú Poliaci pobúrení, keď vidia mladých z Ukrajiny vysedávať v ich kaviarňach

25.04.2024 06:24

Poľsko je pripravené pomôcť Ukrajine pri návrate mužov vo vojenskom veku, uviedol poľský minister obrany.

SR ÚV MZ Fico Dolinková rokovanie kontrola TK BAX

Kontrolóri o stave zdravotníctva: Štát na jeho riadenie rezignoval, dôsledky pre pacientov sú alarmujúce

25.04.2024 06:05

Nemáme prehľad o financiách, nemodernizujeme a najakútnejším problémom je chýbajúci lekársky a ošetrovateľský personál.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 14
Celková čítanosť: 23942x
Priemerná čítanosť článkov: 1710x

Autor blogu

Kategórie