Založ si blog

Prečo ma miluješ?

 

Lebo Boh to tak chcel. Chcel aby cez deň svietilo slnko, v noci žiarili hviezdy a aby som ťa ja milovala navždy. Neviem prečo napísal tvoje meno do môjho srdca ale viem, že On sa nikdy nemýli. Chce aby sme my ľudia boli šťastní a ja neviem čo by ma urobilo šťastnejšou ako Ty. Aj keď v našej láske je aj veľa bolesti, vždy sa sama zahojí a rany po nej sa zmenia len na stopy v piesku, čo vedú od Teba ku mne. Neviem inak odpovedať na tvoju otázku ale viem len že dnes zasa svieti slnko, v noci budú znovu žiariť hviezdy a ja Ťa budem Milovať Navždy.

Ego láska

13.11.2018

Koho ľúbiš viac mňa či seba povieš prepáč keď ho povedať treba alebo ťa zohreje tvoje ego počas chladných nocí dočkáš sa od svojej pýchy pomoci kedy začneš hovoriť že ťa to mrzí že chýba ti môj úsmev a nechceš už slzy ja viem človek sa musí mať rád ale aby si viac mal viac by si mal dať veď nedá sa žiť len s láskou k sebe keď srdce ma ťahá k tebe preto [...]

Záhrada

26.06.2018

Poď ukážem ti kde rastú najkrajšie kvety Záhrada ktorá nikdy neuvädne Poď urobíme si tam deti Nech každý závisťou zbledne Oni nevedia ako krásne vonia divý kvet Nevedia kde je náš tajný svet Nikdy nebudú ležať obsypaní lupeňmi bozkov Nenaučia sa polievať kvety láskou Poď zavediem ťa do našej skrytej záhrady V nej vždy zabudneme na všetky prekážky a zábrany Len [...]

Láska nepozná cestu

02.05.2018

Keď rozmýšľam či si prišiel ty ku mne alebo ja k tebe, neviem sa rozhodnúť. Zdá sa mi akoby sme od začiatku sveta boli spolu. Dá sa kráčať k niečomu čo už dávno kráča s tebou? A teraz neviem pred tebou ujsť. Kamkoľvek idem, moje oči hľadajú tvoju tvár, moje uši chcú počuť tvoj hlas, moje telo túži po tvojom objatí a srdce kričí len tvoje meno. Nezáleží po [...]

HIMARS

USA ohlásili nákupy vojenského materiálu pre Ukrajinu za šesť miliárd, vybavenie však zrejme nedorazí niekoľko rokov

26.04.2024 21:43

Na dodanie materiálu si však budú musieť Ukrajinci počkať, lebo proces jeho obstarávania je len na začiatku.

Palestína / Deti / Pásmo Gazy /

v Pásme Gazy zomrelo bábätko zachránené z maternice umierajúcej matky

26.04.2024 18:51

Izrael aj napriek medzinárodnému pobúreniu stále hrozí, že podnikne pozemnú operáciu v meste Rafah.

parlament

Amnesty International kritizuje návrhy týkajúce sa RTVS, neziskových organizácií a rodných čísel

26.04.2024 18:30

Organizácia vyzýva na dodržiavanie princípov a ochranu právneho štátu, slobodu združovania a prejavu i na právo na informácie a na ochranu pred diskrimináciou.

Záborská , vašečka

Poslanci ukončili piatkové rokovanie debatou k sexuálnej výchove

26.04.2024 18:25

Poslanci Vašečka a Záborská chcú podmieniť výchovu a vzdelávanie v oblasti sexuálneho správania informovaným súhlasom rodičov.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 14
Celková čítanosť: 23950x
Priemerná čítanosť článkov: 1711x

Autor blogu

Kategórie