Založ si blog

Záhrada

Poď ukážem ti kde rastú najkrajšie kvety
Záhrada ktorá nikdy neuvädne
Poď urobíme si tam deti
Nech každý závisťou zbledne
Oni nevedia ako krásne vonia divý kvet
Nevedia kde je náš tajný svet
Nikdy nebudú ležať obsypaní lupeňmi bozkov
Nenaučia sa polievať kvety láskou
Poď zavediem ťa do našej skrytej záhrady
V nej vždy zabudneme na všetky prekážky a zábrany
Len ty, ja a Boh nad nami

Ego láska

13.11.2018

Koho ľúbiš viac mňa či seba povieš prepáč keď ho povedať treba alebo ťa zohreje tvoje ego počas chladných nocí dočkáš sa od svojej pýchy pomoci kedy začneš hovoriť že ťa to mrzí že chýba ti môj úsmev a nechceš už slzy ja viem človek sa musí mať rád ale aby si viac mal viac by si mal dať veď nedá sa žiť len s láskou k sebe keď srdce ma ťahá k tebe preto [...]

Láska nepozná cestu

02.05.2018

Keď rozmýšľam či si prišiel ty ku mne alebo ja k tebe, neviem sa rozhodnúť. Zdá sa mi akoby sme od začiatku sveta boli spolu. Dá sa kráčať k niečomu čo už dávno kráča s tebou? A teraz neviem pred tebou ujsť. Kamkoľvek idem, moje oči hľadajú tvoju tvár, moje uši chcú počuť tvoj hlas, moje telo túži po tvojom objatí a srdce kričí len tvoje meno. Nezáleží po [...]

Prečo ma miluješ?

17.04.2018

Lebo Boh to tak chcel. Chcel aby cez deň svietilo slnko, v noci žiarili hviezdy a aby som ťa ja milovala navždy. Neviem prečo napísal tvoje meno do môjho srdca ale viem, že On sa nikdy nemýli. Chce aby sme my ľudia boli šťastní a ja neviem čo by ma urobilo šťastnejšou ako Ty. Aj keď v našej láske je aj veľa bolesti, vždy sa sama zahojí a rany po nej sa zmenia len na [...]

univerzita

Mladí Američania páchajú rekordne veľa samovrážd. Nikto presne nevie prečo

20.04.2024 11:28

"Tak veľmi si prajem, aby nám býval dal šancu mu pomôcť," hovorí Katherine Salasová zlomeným hlasom.

Italy Politics

Skrachované vzťahy šéfov vlád. Expremiér Babiš nie je jediný. Talianska líderka odkopla muža, keď sa zaliečal inej žene

20.04.2024 10:49

Rozvodom sa skončilo manželstvo už viacerých niekdajších predsedov vlád Českej republiky. A ktoré rozchody známych politikov vlani zvlášť rezonovali?

trump. súd

Muž, ktorý sa zapálil pri súdnej sieni počas procesu s Trumpom, zomrel

20.04.2024 10:37

Muž, údajne zo štátu Florida, rozdával podľa svedkov v parku letáky obsahujúce konšpiračné teórie.

North Korea tensions balistické strely test

Severná Kórea uskutočnila test 'superveľkej' hlavice pre riadenú strelu

20.04.2024 09:47

KĽDR tiež vykonala skúšobný štart protilietadlovej rakety nového typu "Pyoljji-1-2" v Západnom mori.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 14
Celková čítanosť: 23898x
Priemerná čítanosť článkov: 1707x

Autor blogu

Kategórie