Keď si pri mne

26. decembra 2017, patri, Láska ľudia nebo Nezaradené

A ja som pri Tebe. Akoby bol svet len meno pre všetko nepodstatné okolo nás, okolo Teba. Vnímam ťa a ty mňa ako akoby od toho záviselo, či budeme žiť ďalej. V tvojich očiach vidím svoj odraz. Nikdy som sa tak rada nevidela. Hľadíš na mňa a aj bez dotyku cítim viac nehy a túžby než kedykoľvek predtým.

Ničoho sa nebojím. Ani toho,že táto chvíľa skončí, lebo mám pocit, že bude trvať nekonečne. Veď ten cit v mojom srdci je nezastaviteľný, taký prirodzený…Akoby tam bol už od začiatku celého ľudstva a len čakal kedy uvidím tvoju tvár, aby ožil.

Zatvoríme oči a cítime blízkosť jeden druhého. Hoci mám zatvorené oči, nikdy som nevidela jasnejšie. Vidím ťa takého ako si a vďaka tomu viem, že Boj je tu. Lebo on dokáže stvoriť niečo tak dokonale. Si moja viera a moja nádej, že život nie je taký krátky a nebo naozaj existuje. Ty si moja príprava na ten raj.S tebou dokážem všetko. Nie si moje druhé krídlo, lebo každý máme svoje vlastné krídla. Ty mi však dávaš odvahu a silu lietať. Bez nich by boli krídla zbytočné.

Tvoja láska by však nikdy nestačila. Naše šťastie tvoria obe naše srdcia, to že ja milujem Teba a ty mňa. Je to také neskutočné ako výhra v lotérii, že z toľkých ľudí na tejto Zemi, my sme našli jeden druhého bez hľadania, len so snom o láske. Nemám už viac strach ani z budúcnosti, lebo nepremýšľam nad tým, čo bude. Ja si užívam práve túto chvíľu keď som s Tebou.

Chýbaš mi aj keď stojíš oproti mne a nepoznám spôsob ako ti dokonale vyjadriť moju lásku. Nie sú na to ani slová a nestačia dotyky či skutky.

Viem len, že ak raz už nebudeš stáť pri mne, Ja budem aj tak stále pri Tebe.